Sviddgummi Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hei! Jeg har fått i oppdrag å skaffe diverse deler til en E46 318i 1999 modell sedan. Ikke har jeg peil på disse bilene, så jeg bare skravler ned det jeg kommer på. Først og fremst, vet jeg at LED lys gir feil mtp. motstand. Hvor kan jeg handle led lys til skilt bak, park foran og ryggelys uten at det slår ut som en feil? Og så lurer jeg på om ettermonterte vanlige xenon lys også gir feil? Leste at det muligens gir en slags feil til "lmc" ? Ellers, noen enkle spørsmål. Hvor får man tak i billig men greit senkesett til bilen med tuv papirer? Og hvor er det best å handle angeleyes, leste om noen "v2" angeleyes som så veldig bra ut. Og i forhold til eksos, hva slags endepotte anbefales for å gi litt mer lyd, men ikke for mye lyd. Er tross alt en 318 bare. Er mest for utsende jeg tenker, ikke så mye lyd. Men bittebittelitt mer lyd er ok. Beklager at jeg er ikkevitende når det gjelder BMW, men et sted må man vel begynne? mvh, Carl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Kjøp ledlys med innebygget motstand (de aller fleste har det!) da unngår du feilmld...Ikke vits å bytte ryggelysene..Ledpærer der gir dårligere lys... Ettermontert xenon med ballast skal vel ikke gi no feilmld? Sjekk gsbildeler...de har vel mye...Pluss på finn.no...masse aktører som selger billige angeleyes og senkesett... Eksos...tjaaah....om du ikke vil legge altfor mye penger i det så sjekk ut svendsen eksos...de kan vel alltids skru litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 http://megalys.no/ds_product_info.php/products_id/181 Der har du en av delene ihvertfall Gir ikke feilmelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Jeg kjøpte philips sine bannan perer med motstand mot feil koder, å får feil kode. 100kr stk. Jeg snur perene,jeg bytter plass,får da feil kode på høyre så på venstre og tilslutt på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå