kimzor Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Kvittering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Er det noe software installert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Kvitering har jeg ikke da dette var en gave, ellers hadde jeg retunert den. Software som medfølger er en helt ren installasjon av XP med lisens. Om ønskelig kan maskinen installeres med windows 7, uten lisens. (men "pirat" aktivert.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Byr Kr 2000.- inkludert frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Du kan få den for 2 000, men da betaler du frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Ser på spec, 4GB PC3-8500 SDRAM, mens hos forhandler sier de, 2GB PC3-8500 SDRAM Er det gjort noe oppgradering? Den leveres ny med Windows 7, hvorfor har du XP når maskinen er nesten ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Maskinen er oppgradert med 4GB da jeg fikk den. Usikker på om det er XP eller W7, mest sannsylig W7. Har bare hatt maskinen på en gang, og det er en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Hadde det vært med kvittering hadde jeg vært interessert, men dette virker for suspekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Har spurt kjerringa, men hun aner ikke hvor hun har gjort av kviteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå