kenneth535 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 ønsker en antenne forsterker og grundmodul til fjernstyrte sentral lås til e39. så har du en e39 som selges i deler har du altså dette om du har fjernstyrt sentralås. ta kontakt
Kobar Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 ønsker en antenne forsterker og grundmodul til fjernstyrte sentral lås til e39. så har du en e39 som selges i deler har du altså dette om du har fjernstyrt sentralås. ta kontakt Jeg har en e39 minus karosseriet liggende i garasjen, så dersom du klarer å spore opp bilder av delene du ønsker, så skal jeg se om jeg finner lignende deler i hauen min så du skal få kjøpt sinnsykt rimelig!
kenneth535 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 viewtopic.php?f=1&t=175500 ligger bilde av den i dette topic nederst;-)
Kobar Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 er det begge boksene du trenger? er den ene antenneforsterker, mens den andre har med sentrallåsen? Jeg skal lete fram disse boksene, og komme tilbake med navn og nr på dem! Men det blir ikke før i ettermiddag! Hva byr du for dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå