Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om firmaer i Oslo som kan skifte kalesjer på biler? Vurderer å kjøpe ny kalesj til E36'en min, men dropper det hvis det koster flere tusen kroner å skifte den?

Skrevet

Full automatisk, halv automatisk, eller manuell?

Bmw gjør det ihvertfall, og de tar bare betalt for antall timer om du kommer med kalesje selv?

Men om du klarer det selv, og har noen venner som kan evt hjelpe, så er jo dette billigst :)

Ikke noe jeg selv ville lagt meg ut på å gjøre, muligens med manuell kalesje, men det finner du ut av selv :P

Men til spørsmålet ditt om jeg vet om noen firma, ikke utenom bmw sånn generelt, desverre.

Skrevet

ligger salmaker på Rud i sandvika multibil heter de, virker som de er ganske dyktige (www.multibil.no)

skulle egentlig bytte caben på Hondaen som jeg hadde der, men forsikringa mi ville ikke dekke det, ruta i kalesjen knuste da jeg kjørte den opp, og ruta var ikke til å få kjøpt løs så hele greia kostet 25000,- men hadde heldigvis kontakter så jeg fikk den for 7500, og jeg bytta den selv, anbefales ikke :P

Skrevet

Jeg har ikke sett på opplegget på BMW, men har bytta MANGE kalesjer på MX-5. Kosejobb igrunn, men les deg opp på DIY'er på nett, og print ut den beste så du har den på sia av deg når du jobber. Om du bestemmer deg for å bytte selv og sitter fast, så er det bare å ringe/sende sms så kan jeg hvertfall se hva jeg skjønner av disse tyske løsningene :P Ta kontakt på PM for tlf osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...