andyskog Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Hei, Håper noen kan svare meg på litt ang automatkassen her. 1. Når kassen begynner å slure og slå litt, kan dette komme utav lite olje? Lekker litt fra en sprikke i bunnen så antar at det er lite olje igjen etterhvert... ELLER er dette pga de berømte kulene i disse kassene?? 2. Ang bunnen på disse kassene, er de like på alle eller er det forskjell på disse? Har nemlig en ekstra kasse liggende fra en 94 modell. Min stammer fra en 93 modell. Håper det er noen kloke hoder her ute som kan svare meg på dette
Turbo Touring Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Hvis det er lite olje i kassen vil den begynne og slure. Mener det skal være den samme kassen frem til 1995. Det skal stå et nr på kassen'e som du kan sammenligne. Mvh
andyskog Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Men da skal eg få skiftet olje osv på kassen så håper vi det blir bra igjen. Godt så lenge det ikkje høres ut til å være verre Har forøvrig snart en 540 automatkasse for salg. Om noen er int er det bare å ta kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå