Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei det går ikkje an å bytte dei ringene da dei er støpt fast i reflektoren/lykta, vil du prøve så er det ein del arbeid for å få det bra.

ville heller har satsa på org lykter med tema CCFL ringer, blir suksess det

Skrevet
Okei, får skaffe nytt glass til orginal lyktene da :P hvor får jeg tak i tema ccfl ringer da?

ringnene får på tema ved flyplassveien på sandsli, eller biltema som nåken kaller det

Skrevet

Biltema sine ccfl ringer suger maks. Ikke kjøp dem. Tenner dårlig i kalt vær og lyser ikke bra veldig lenge. Har prøvd 3 sett fra dem nå og dem har blitt dårlige alle sammen. Funker, men dårlig... Kjøp heller noen skikkelige på ebay. Det er billigere også. Ga 340kr med frakt for 4 stk.

Skrevet

alle CCFL ringer har problemer med å tenne i kaldt ver i starten, tenm sine har eg hatt i 1,5 år nå uten å bytte nåke som helst. er knall lys i dei, godt synlig midt på dagen.

CCFL ringer er skjøre ting og bør ikkje herjast med under montering

Skrevet
alle CCFL ringer har problemer med å tenne i kaldt ver i starten, tenm sine har eg hatt i 1,5 år nå uten å bytte nåke som helst. er knall lys i dei, godt synlig midt på dagen.

CCFL ringer er skjøre ting og bør ikkje herjast med under montering

Prøv de skikkelig ringene så veit du hva jeg prater om... Stoooooor forskjell

Skrevet

er ikke forskjell på de CCFL ringene fra tema og de andre da. jeg har hatt tema sine ringer i 3 år og de lyser like bra som de gjore første dagen. røk en av de ballastene for noen mnd siden og satte da i en ny boks fra et ett som koeter 2 000.- og den passa rett i biltema settet og det lyste like bra som alltid.

her var ringene mine nye.

km32zo5ngnebf06zamur.jpg

her er de 2 år gammle.

d5ld5yjfrz0rjl8v1an6.jpg

Skrevet

At de er like er bare tull... Er ikke samme form engang... Du har et sett som funker og jeg hatt 3 som har tatt kvelden? Hvem tror du bare har hatt flaks? De jeg kjøpte fra utlandet har heller ikke noe problem med tenninga. De starter akkurat som de skal uansett om det er 25 blå eller rød

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...