thord Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Jeg lurer, fordi jeg aldri har sett noen. Noen her i forumet som har e92, med pro-logic hi-fi systemet? og evt bilder av det. Har forståelsen av at dette er veldig sjeldent? Og hvordan er lyden sammenlignet med "profesjonal" anlegget? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lagrange Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Bedre med sent svar enn aldri. Jeg har Logic 7 anlegg i min e92 dersom det er det anlegget du sikter til. Ganske fantastisk lydbilde faktisk. Har ingen bilder av det, men kan kanskje ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Se der ja! Tok sin tid, men det kom jo et svar. hehe. Ja, jeg har hørt det er hakket bedre en proffesional anlegget, som jeg forøvrig har. Det jeg lurte litt på, er at ut i fra tegningene til pro-logic anlegget skal det være høytalere i hattehyllen, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lagrange Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Tror det er minst to stykker der ja. La merke til det igår. Ligger også en logic 7 forsterker venstre side bak, med fiber frem. Relativt ny her, så bare snublet over denne gamle tråden da jeg leste litt gjennom gamle innlegg:) Derfor det sene svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå