Gå til innhold

vilken diff kan man brukte på e36?? sperre diff

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

lurer på hvilken diff som passer på e36 fra andre bmw modeler??

foreksempel e30?vist man bytter bak lokket??

noen som vet utvekslingen på e36 325tds?

hadde tenkt å sette sperre diff på den..

så om det hadde passet fra noen andre modeler.

eventuelt om noen har her..

morten :)

Skrevet

har du den store diffen på bilen din orginalt? kan du kjøpe deg LSD diff og sette inn.. lifstidsgaranti.. 7500 kr.. ellers går det vel ann og kjøpe en diff fra en 325 med diff?

Skrevet

hmmm...det vet jeg egentli ikje..ikje så mye peling på e36 underselle ...

men e30 diffen er stor diffen som jeg har liggende...

hadde ikje tenkt å legge i så mye penger i den diffen egentli..men er jo en bra kjøp å tåler mye juling..

Skrevet

LSD diffen klarer du garantert ikke ødelegge.. og du har jo en 325? er ikke noe farlig og bruke penger på den.. 325 er fortsatt vært noen kroner hvis du ikke gjør den helt pakkis..!!

Skrevet

ja d er sant så..men får jo og 325 spærre som er meget bra samme med m3 spærre..

næi biln er org m-tech så den skal være org utvendig :) kun senk å fine felger å litt sånt..

driver å bygge e e30 med m30 turbo så går mye penger i den for tiden :) blir nok å brukte litt penger på denne og etterkvert :)

du vet ikke utvekslingen på 325tds???

Skrevet

Nei jeg veit ikke den utvekslingen helt, tror den er ganske høy. så bilen din vill gå lavere på turtall med den enn med 325 diff.. mener og ha lest at girkassa har lik utveksling som 325 kassa og da må diffen være høyere gira siden diselbilen går lavere på turtall en bensinbilen..?? har ingen fakta bak dette, er bare ting jeg har lest rundt om kring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...