Michael Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Tenkte å legge ut litt info om mitt 330 "m3" prosjekt. Den startet sitt liv som en 326 coupe, men forige eier satt inn en s50b30US på 243 hester fra en amrikansk m3. Bilen er langt ifra strøken, så får gi den litt pleie Dette er det jeg har gjort til nå: -Byttet bærearmer begge sider foran -Byttet bremserør over tank -Byttet brekkskjold og alle brekkdeler -Skrudd fast ting som ikke satt fast haha.... endeledd, coilovers +++ (bare flaks jeg lever etter å ha hentet den på andre siden av fjellet på styring som ikke satt fast i det hele tatt !! ) -Byttet hjernen fra m50b25 til s50b30US Dette skal gjøres: -Fikse resten av EU-feil -Få på noe bedre coilovers -Bytte førerstol (noen som har en sportstol i svart skinn ?) -Bytte ratt -Bytte hjullager foran -Få på M fanger igjen -Nye frontlys og blinklys -Fikse det som er av rustflekker -+++ Bilde fra gamle eier
Michael Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Mulig den kommer for salg. Eller bytte i e46, eller chevrolet pickup, kom med forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå