BMWe36320iM-tec Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 passer sedan soltak på coupe ? takker for svar
bmwkizn Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Gå inn på nettbutikken til GS bildeler og sammenlign delenr
BMWe36320iM-tec Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Gå inn på nettbutikken til GS bildeler og sammenlign delenr fant ikke noe om det på gs men på koed så var delenr 54-12-8-206-387 for coupe og sedan 54-12-8-206-386 kan vel ikke være så mye forkskjell egentli men skulle ha vist om det passer slik at jeg kan bestilel før helga er omme.
Brian Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Etter som jeg har hørt passer ikke coupe og sedan om hverandre. Lurte på det samme for en stund tilbake og sendte en mail til koed, hvor jeg fikk følgende svar tilbake: "Det er mange forskjellige soltak til E36.. Både årsmodell og karosseritype spiller inn her.. Men som utgangspunkt skal du bruke takluke fra en sedan på din sedan.. Gjerne noenlunde samme årsmodell også. Men om du sender meg chassisnummer på bilen din, så kan jeg sjekke om vi har noe som passer." Så jeg regner med at det ikke passer helt overens. Er det ikke bare like greit å finne en fra coupe i stedet så er du sikker?
BMWe36320iM-tec Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Etter som jeg har hørt passer ikke coupe og sedan om hverandre. Lurte på det samme for en stund tilbake og sendte en mail til koed, hvor jeg fikk følgende svar tilbake:"Det er mange forskjellige soltak til E36.. Både årsmodell og karosseritype spiller inn her.. Men som utgangspunkt skal du bruke takluke fra en sedan på din sedan.. Gjerne noenlunde samme årsmodell også. Men om du sender meg chassisnummer på bilen din, så kan jeg sjekke om vi har noe som passer." Så jeg regner med at det ikke passer helt overens. Er det ikke bare like greit å finne en fra coupe i stedet så er du sikker? joda bare fikk et bra tilbud på sedan soltak. min bil e 93 og fant coupetak fra en 97 lure på om det passe ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå