Bambo Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 318i Touring. 184 000km. Påkostet ca 30 000kr siste 4 mnd for å få den totalt feilfri før salg. Dette er byttet: Skiver og klosser forran. Skiver og klosser bak. Bakre bærebru foringer forran. Høyre bærebru Lenke armer. Par foringer bak. hjullager forran og bak v-side. Montert Coilovere som er justerbare 30-85mm med tuv papir. 4 hjulskontroll. Lmm. Radiator. Viskermotor forran. Fjærbeinslager forran. Gummi foringer dempertårn bak. Fikset sentrallås. Div o-ringer i forbindelse med lekasje fra huset til innsatsfilteret. Topp overhalt i fjor. Er sikker masse mer som jeg ikke kommer på i farta. Bilen fremstår som så hel og pen en 11 år gammel bil kan være. Null rust! Km merkes ikke. Full shadowline Bilen står på kledelig 16" alu med Nokian Hakkapeliitta 7 piggdekk som var nye i høst(årets testvinner i motor) Pene 19" kantfelger med så og si nye sommerdekk. Pris 90 000kr Kan kontaktes på Tlf: 41408822. Kan byttes i pen E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hva ser du etter i en e39 om det skulle vært interesse? Er det ettermontert skinn i denne siden det ikke er skinn i dørtrekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Om det er ettermontert skinn veit jeg ikke desverre. Men mener å ha sett flere med skinn å like dørtrekk. Hva jeg ser etter. Jeg ser etter en som ser grei ut og er i god stand. Så meste kan være av interesse. Grunnen til att jeg vil bytte er att jeg er 195cm høy, å får noen cm for lite med beinplass ved langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Kan ta chevy van med diesel som kan kjøres på B som delbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 har en pen E39 som kanskje er aktuell. om du legger mellom litt er det meget aktuelt. mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 gi meg litt info da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 opp med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 oppdatert med bilder av bil med sommerhjul og oppdatert info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Opp med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Nå montert mørke frontblinkere og carbon nyrer. Kan evnt selges med 18" på bildet med nye piggfrie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreBacke Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Nei jeg har den ennå da jeg ble nødt ha den sjøl ei lita stund pga overgangsperiode mellom ny og gammel jobb. Så kan først selges om ei ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 18" vinterhjula ble solgt. Så står nå på kledelige 16" vinter med Nokian Hakka 7 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 85k er minstepris. Får jeg ikke det blir den her. Blir forøvrig levert inn til proffsoting av ruter til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå