Gå til innhold

Delefilter originalt i e34??

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har et lite problem, fikk noen høyttalere med diskant og delefilter til jul, men har en følelse av at det er noe muffins på gang... For å ha det sagt, så er alt koblet rett, det vet jeg, og har sjekket det ;)

Når både høyttalerene er koblet i delefilteret, lager de sykt lav lyd, som ikke nytter til noe. Nå bruker jeg dem uten delefilter, og de spiller bra, men jeg har en følelse av at de har mer potensiale.

Derfor lurer jeg på om det kanskje er et delefilter noen plass orignalt på e34? 1994 modell om det har noe å si.

Om det kan være noe annet, lurer jeg på om spilleren min kan spille på siste verset? I høyttalerene bak (noen rimelige sony høyttalere), så kommer det nesten ikke lyd, må legge øret inntil for å klare å høre noe. Desse fulgte det ikke med delefilter til, så de er koblet "rett til bilen". Har prøvd med fire slike høyttalere av samme sort. Kan det være spilleren som lager desse problemene? Høyttalerene bak har fungert før. Høyttalerene framme funker som sagt fint uten delefilter, men spiller elendig MED delefilter.

Noen som har peiling?

Mvh Anders Vik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en eldre Pioneer spiller. Burde byttes ut :P

Men fargene som er på mine kabler er ikke sånn som de der. Husker ikke hvordan de er akkurat nå, men de er ikke sånn. Iso kontakten som er originalt i bilen passet rett i spilleren så har ikke hatt behov for å bytte på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...