e30powah Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 vurdere og bytte ut min 324td, nye bilder på linken http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1306000339 bilen er diamant svart og meget pen i lakk til og vere 88mod, pen inni grå svarte m-tec stoler framme bilen er i bra teknisk stand og MEGET lite rust. gode piggfrie vinterdekk på orginale 14 toms felg. 17 toms tsw sommer hjul 2 bra 2 slitte. 4 el vindu., servo, abs skulle vert på eu januar 2010, men skilter står på enda og årsavgift i fjord er betalt. byttet mye deler, handbremse wier bak. polyforinger i bærebru framme 60mm senkefjøre. brukte orginalee fjøre bak+ apex dempere bremseklosser framme hjulager venstre side framme sebring bakpotte xenon i nærlys termostat laget manuell gløding da gamle eiger sitt heime kobla var boss BILEN LEVERES FERDIG EU OK OG ÅRSAVGIFT BETALT speedometer er fikset, glødeplugger skiftet. montert sorte m-tec stoler bilen kan også selges billigere om eg får ta vare på ting som felger, seter osv ta kontakt mvh magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 vurdere og bytte ut min 324td,bilen er diamant svart og meget pen i lakk til og vere 88mod, pen inni grå bortsett fra fører sete som er i annen farge, bilen er i bra teknisk stand og MEGET lite rust. gode piggfrie vinterdekk på orginale 14 toms felg. 17 toms tsw sommer hjul 2 bra 2 slitte. 4 el vindu. kjørecomputer, servo, abs grunnen til salg er att bil må ha eu, skulle vert på eu januar 2010, men skilter står på enda og årsavgift i fjord er betalt. kjøpte bilen sjølv i desember for og fikse opp men har ikke tid til slikt lenger... det eg har gjort er. montert sebring bakpotte, trengs og heilsveises og få til eit bra feste bak, men er på bilen nå grom lyd. skiftet kjølevæske og termostat, skal skifte glødeplugger til uken da dei er heilt døde. eller fungere bilen bra og går godt. er intressert i bytte mot eu ok bil. e34,e30,e36 er av intresse, send meg en sms helst sms grunnet jobb, 99576879, eller pm kan få biler på mms, bileder kommer snart, må fikse noen småting før eu, speedometer funker ikke, eksos så trur eg den skal gå fint igjennom mvh magnus Har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 nå med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Og hva selges bil for nå da ? Har vell ikke stige i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Og samme bilder som forrige eier tok...Sku heller latt meg kjøpe den først som sist da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 den som ikke har noe annen intresse en sei noe tull trenger ikke skrive i tråden min.. eg har ikke fått tatt nye bilder da eg ikke har noe og ta bilde med atm, så er vel bedre med noen bilder enn ingen, men om noen er intressert send pm el sms, om du bare vil tyte om noe uvesentlig helst la ver og sei noke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 hva må til for å få den eu godkjent? hvor mye hadde du tenkt deg for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 det eg veit før eu er, speedometer funkeri kke, ikke temp måler,speedo,turteller, el drivstoff måler funker, sikring ryker, driver og forsker på dette, eksos må sveise og lage til eit feste bak, det er det eg veit, pris ja, er helst ute etter eit bytte da eg trenger en bil til og fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 pris ved rent salg da? byr 12000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 skal eg kvitt meg med den er det nok bytte som er akuelt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 er du intr i å betale mellomlegg da? har en 95 e36 320 touring. hva er ca prisforlangende for 324'n? mener du den er verdt 10?15?20?30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 har en 98 mod godt utstyrt nylig eu ok 316i? hva får jeg imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 glemt og svare dere 2 siste ser jeg, nei eg har desverre ikke intresse av og betale mellomlegg, da eg har andre ting som faktisk er meir viktigere per dags dato. men 15/bud så får vi se om eg vurderer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Opel vectra A 1994 1.8L kanon bruksbil, dog kjedelig da, + 8000 imellom eu ok til sommer 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 desverre så er ikke opel min greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg