orjan_eie Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Hei, lurer litt angående kjøleanlegget til M20, mistenker jeg har luft i det, når jeg ruser opp motoren litt hører man at det surgler/strømmer vann rundt i slangene/varmeregisteret, regner med dette ikke er normalt..? Ellers tror jeg ikke den blir skikkelig varm, nåla står ikke rett opp men gjerne en 1/3 del på måleren. Termostat er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Du kan jo prøve å lufte systemet men da er det vel en fordel at du jekker opp bilen litt i front eller står i en oppoverbakke når du gjør det. Husk også å åpene luftepluggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 1. Fyll veske 2. Sett på varmeapparatet 3. Få lunk i motor 4. Åpne lufte skrua 5. Hold litt turtall, ca 1500 omdreininger til det kjem ein fin stråle. 6. Ta deg ein kjøretur. 7. Etterfyll Detta har altid funka for meg med original radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hvor er lufteskrua?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 På termostat huset, 8mm fast nøkkel eller pipe så har du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå