krtors Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Da var det på tide med ny BMW Litt info: Var å handlet meg en veldig pen E36 320i Coupe igår. Det er en 1992 modell som akkurat har rundet 200 000km. Den er om lakkert for ca 1 år siden, da ble det byttet skjermer foran og bak. Eksteriør: Full M-Tech Rieger frontleppe Nye 18`` felger/dekk Justerbart senkesett Ny frontrute Interiør: M-Tech 2 ratt Stoff interiør Ellers orginal Lykter: Nye frontlykter Nye Baklykter Nye Blinklys Nye tåkelys Motor & Understell: M50B20, (non-vanos) Sebring effektanlegg Åpent luftfilter Stereo: CD spiller 6x9 høyttalere Ellers orginalt. Nok info, her kommer noen bilder av bilen: På ferja på vei hjem: Bilder etter jeg var kommet hjem: Planer for bilen: Fikse litt småting Sette i anlegg Justere panser Sette på innerskjermer foran S50B30 og drivlinje, usikker om jeg skal godkjenne. Bytte interiør (Vader)
krtors Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Oppdatering: Denne søndagen har jeg og en kompis ryddet plass til BMW en i garasjen. Det var nok å ta tak i Bilder sier mer enn tusen ord: Her er TM i full sving: Slik ble resultatet etter mye rydding: Har og investert i KCL verktøyskap: Til slutt noen bilder av bilen idag: (Montert frontfanger)
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Grattis med en nydelig coupe Var det den der som stor til salgs her på forumet med GS Silverblade2 hjul?
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Sikla litt etter den der ja Kunna tenkt meg de GS hjula selv også
tarjei bmw Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 se her ja! skal bli morro å følge med her. savner den
Tor ///Magne Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 tøft prosjekt er disponibel til hjelp når som helst viss det er småting jeg kan hjelpe med skal bli fett å følge med her.. lykke til krtors
BMW_320icoupe Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Hei og slitan med ny bil, er faktisk meg som fiksa den opp for vel et år siden:) må bare ta vare på den:) lykke til med planene dine, blir artig å følge med....
baremats91 Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 pen bil, men du burde bytte de fæle baklyktene
krtors Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Meget bra cupe!bor du i vikedal?=) Det stemmer.
krtors Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 pen bil, men du burde bytte de fæle baklyktene Takk for det. Baklyktene kommer nok til å bli der, var skeptisk i starten. Men har begynt å like de nå
Rally Kalle Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Bilen er perfekt i mine øyne Riktig farge Blir bra med felger ! Følger nøye med
krtors Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Her er noen bilder av felgene: Bilen har det godt nå! Fremover vil det ikke bli så mye oppdateringer på en stund. Holder på å ser etter deler. Skal oppdatere når noe blir gjort
thomascr Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 de felgene der er Rå'e Da møtes nokk våre 2 kjære biler i vikedal i sommer da?=) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå