B5M2W5I Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Hei Har i det siste hatt litt trøbbel med bilen min. BMW 525i Automat. Plutselig en dag begynte det å komme en slags skrapelyd fra motorrommet. Frekvensen på lyden økte med turtallet på bilen. Etterhvert begynte bilen også å slure på clutchen når jeg kjørte bilen helt varm. Hvis jeg stoppper bilen og setter den i N etter dette, for så å sette den i D eller R, så vil den ikke hoppe i gir. Hvis jeg skrur av bilen, og starter på nytt funker bilen igjen, en stund. Noen som har hatt samme problem, eller vet hva sette kan være?
kimzor Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Du skulle kanskje prøvd å bytte olja på girkassa, eller gi den en flush!
B5M2W5I Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Takk Tenkte det kunne være noe slikt jeg også, men hva mener du med en flush?
B5M2W5I Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 andre forslag til hva det kan være?
Tom K Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Deffekt converter ? dårlig oljepumpe i kassa ? dette lager skrapelyder når det tar kvelden
B5M2W5I Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 okey, takk er det noen mulighet at cluctchen også har tatt kvelden?
Tom K Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Det sitter en hel haug med deler i ei automatkasse, vanskelig å si hva det kan være uten å prøve bilen/se-lukte på olja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå