alex89 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 hei. jeg fikk som det står i titelen stengt salgstråden min på bimmers for nå snarte en måne siden, det er sikkert noen av dere som har sett denne. jeg solgte raceland coilovers. etter ca en måne ellernoe i den duren så fikk jeg stengt salgstråden min uten forvarsel..... fikk deretter en pm fra R andersen om at han hadde stengt den pga at jeg dreiv butikk.... (kjøp og salg til fortjeneste) jeg driver iungen butikk men er en ekeltperson som kjøper x antall av coilovers og derfor får bedre pris på de og kan selge dem rimeligere videre til dere. men uansett... jeg fikk beskjed om at hvist jeg ville få åpnet salgstråden min igjen så var den en gebyr å betale for å få lov til å drive "butikk". men kun gunnar på forumet hær hadde mulighet til å avgjøre dette. jeg har nå kontaktet gunnar flere ganger på mail og sendt en rekke pm meldinger til han, uten noe som helst respons, verke på mail eller pm, pm meldingene ligger fortysatt på utboks. prøvd å kontakte r andersen pga dette men uten hell der også, fikk bare beskjed om å vente da gunnar hadde mye annet å gjøre og nedprioriterte bimmers pga det.... så er litt frustrert akkurat nå, prøver å følge reglene men ikke så lett å sammarbeide med noen som ikke svarer. hva syntes dere? er det noen som har oplevd noe lingnende? eller er det noen som helst som vet hvordan jeg kan få kontakt med gunnar? i og med at det virker som om han er den eneste som kan åpne tråden min igjen?!?! jeg syntes vell at om man først skal være admin på et forum så stort som bimmers er så kan man vise en viss grad av profesjonalitet, og det å ikke svare på en måne er ikke i det minste profft hvist du spør meg, og det systemet at kun en person kan styre med slike ting er også på tryne, om man ikke har tenkt å bry seg om bimmers så kan man i det minste ta seg bry med å få noen andre til å gjøre jobben mens man er utilgjengelig. syntes dette er et flott forum og det blir for dumt å la sånne ting som dette ødelegge for forumet, har sett at det har vært andre tråder ang lingnendeting også, så hadde vært fint å få litt mere struktur. takk for tilbakemeldinger -alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 tjente du noen penger på disse coiloverene? hvis ikke bryter du jo ingen regler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 har vert med om det samme selv, vi driver en nett butikk, og har fått beskjed om og kontakte gunnar, har ogso sagt jeg med glede betaler for dette, også sendt x antal mail m.m også ang kjøp av bimmers.no men lurer litt på hvordan d skal kunne ta betalt for dette også der som bimmers drives på privat basis som d spesifiserer på første siden, synd det skal vere sån med ett så bra forum. så på tide noen startet denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex89 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 tjente du noen penger på disse coiloverene?hvis ikke bryter du jo ingen regler ja jeg tjente noe penger på dette. og i likhet som det chipsenter1 skriver så har jeg også sagt at jeg med glede betaler for dette. men det er noe vanskelig når motparten ikke har lyst til å svare. så på tide at vi får en ordentlig ordning i dette. hvordan er det når man tar betalt for tjenester på et privatbasert forum? er det fortsatt privat? eller blir dette "butikk" det også? -alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Trigger happy moderator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Trigger happy moderator er vel neppe det d er snakk om, er desverre bare ett faktum att det er en svikt på det området, seff er det fint om dette kan løses:) og nei ingen som klager på moderatorene, men hva gjør man om man ikke får kontakt med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 men ser også nå att denne tråden ikke er stengt viewtopic.php?f=14&t=167514&start=75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex89 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 men ser også nå att denne tråden ikke er stengtviewtopic.php?f=14&t=167514&start=75 stemmer at denne ikke er stengt, me da jeg oprettet en ny tråd som en forsettelse av denne på en mere strukturert måte som sansynligvis gjorde at jeg framtredde mere so en butikkvirksomhet. jeg har valgt å ikke fortsette denne tråden da jeg ikke ville terge admin ved å forsette salg uten å ha en avtale med dem. sansynligvis er den bare ikke blitt opdatert på så lenge at han overså den og derfor ikke slettet den. -alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex89 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 det hadde vært fint om vi kunne få noen komentarer fra moderatorene på forumet her ang dette. så kanskje vi sammen finner en løsning som gjør det enklere for oss alle, og alle som kommer til å slite med dette i fremtiden. for til syvende og sist då ville alle tjent på dette. -alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Egentlig burde det vel vært slik at bimmers tok en viss % av salget. Må si jeg ikke helt liker måten forumet er bygge t opp på , med tanke på at alt er basert på forum. Salgs-delen burde imho ikke vært forumlignende i det hele tatt, men faktisk mer som finn.no eller noe. Eller at man rett og slett betaler for reklame, og blir vist tilbake til firmaets side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Egentlig burde det vel vært slik at bimmers tok en viss % av salget. Må si jeg ikke helt liker måten forumet er bygge t opp på , med tanke på at alt er basert på forum. Salgs-delen burde imho ikke vært forumlignende i det hele tatt, men faktisk mer som finn.no eller noe.Eller at man rett og slett betaler for reklame, og blir vist tilbake til firmaets side. og hvem skal styre alt dette her ? og hvem vil betale for å legge ut en dør de har liggende ekstra fra en e36? Nei salgstråden og slik forumet er bygd opp, fungerer helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Egentlig burde det vel vært slik at bimmers tok en viss % av salget. Må si jeg ikke helt liker måten forumet er bygge t opp på , med tanke på at alt er basert på forum. Salgs-delen burde imho ikke vært forumlignende i det hele tatt, men faktisk mer som finn.no eller noe.Eller at man rett og slett betaler for reklame, og blir vist tilbake til firmaets side. og hvem skal styre alt dette her ? og hvem vil betale for å legge ut en dør de har liggende ekstra fra en e36? Nei salgstråden og slik forumet er bygd opp, fungerer helt topp. Du misforstod. Jeg mener ikke at ola nordmann med en ekstra e36 dør skal betale bimmers for å få selge den her. Jeg mener KOMMERSIELLE firmaer skal betale for å selge ting på bimmers.no. Det med finn.no var med tanke på oppbyggingen av hvordan man søker/ser etter ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Egentlig burde det vel vært slik at bimmers tok en viss % av salget. Må si jeg ikke helt liker måten forumet er bygge t opp på , med tanke på at alt er basert på forum. Salgs-delen burde imho ikke vært forumlignende i det hele tatt, men faktisk mer som finn.no eller noe.Eller at man rett og slett betaler for reklame, og blir vist tilbake til firmaets side. og hvem skal styre alt dette her ? og hvem vil betale for å legge ut en dør de har liggende ekstra fra en e36? Nei salgstråden og slik forumet er bygd opp, fungerer helt topp. Du misforstod. Jeg mener ikke at ola nordmann med en ekstra e36 dør skal betale bimmers for å få selge den her. Jeg mener KOMMERSIELLE firmaer skal betale for å selge ting på bimmers.no. Det med finn.no var med tanke på oppbyggingen av hvordan man søker/ser etter ting. Det er jo det som er kjærnen. Formær skal jo allerede betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Egentlig burde det vel vært slik at bimmers tok en viss % av salget. Må si jeg ikke helt liker måten forumet er bygge t opp på , med tanke på at alt er basert på forum. Salgs-delen burde imho ikke vært forumlignende i det hele tatt, men faktisk mer som finn.no eller noe.Eller at man rett og slett betaler for reklame, og blir vist tilbake til firmaets side. og hvem skal styre alt dette her ? og hvem vil betale for å legge ut en dør de har liggende ekstra fra en e36? Nei salgstråden og slik forumet er bygd opp, fungerer helt topp. Du misforstod. Jeg mener ikke at ola nordmann med en ekstra e36 dør skal betale bimmers for å få selge den her. Jeg mener KOMMERSIELLE firmaer skal betale for å selge ting på bimmers.no. Det med finn.no var med tanke på oppbyggingen av hvordan man søker/ser etter ting. Er det ikke sånn det er da ? at firma må betale ? jo klart hadde ikke skada med en finn kopi. men tid og penger. så er fornøyd med løsningen vi har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå