///Kleven Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 har dtm leppe til e36, også kan du få 1000kr i mellom:)
SmTrading Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 har dtm leppe til e36, også kan du få 1000kr i mellom:) send meg gjerne et bilde av den
Efen Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Har breddekit bak + sidekjørt av samme settet til E36 dette var ikke billig nytt kan ta noen bilder av det så kan jeg du få se det om det er int? hvor i norge holder du til?
SmTrading Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Har breddekit bak + sidekjørt av samme settet til E36 dette var ikke billig nytt kan ta noen bilder av det så kan jeg du få se det om det er int? hvor i norge holder du til? send gjerne bilder! mye intr ute , er dette til sedan?
SmTrading Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 tlf er ventet i løpet av uka....HELT NY, har bud på 3k husk at noe snacks til E 36 er aktuelt
aambakk89 Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Bytte i DEPO angeleyes og bakrutesenker? PM om du er int.
SmTrading Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 nope, men horeunga på Moobi ,(forsikringa) har klart å skrive feil retningsnummer men riktig sted, så den kom tilbake og måtte sendes på nytt, men kan hende jeg har den i posten til uka!
SmTrading Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Har breddekit bak + sidekjørt av samme settet til E36 dette var ikke billig nytt kan ta noen bilder av det så kan jeg du få se det om det er int? hvor i norge holder du til? Har du breddekittet enda? Evt om du kunne slengt over noe bilder? og siden du bare har bak, hvor får jeg tak i foran?
SmTrading Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 da har jeg fått tilbake iPhonen , HELT ny men fikk den UTEN eske men har da den gamle esken da den ble kjøpt ny ! finner ikke igjen PM fra de som har sendt , den er nå skrudd på og prøvd og alt fungerer som det skal, nye BUD ønskes eller om de som har gitt bud tar kontakt ! Håper på Hurtig salg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå