Elliott Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Rustfri 318TDS touring selges/byttes. Eu-ok ut mai 2011 Bilen har gådd ca 225000. Nye hakkepelita piggdekk på orginale 16'' bbs felger nå i høst. Nylakkert 17'' m-tech felger i vinter med sommerdekk som er brukt 1 sesong. Fikk opplakkert fronten på bilen (skjærmer, panser, grill-list, fanger) nå i høst pga steinsprang, da ble det montert nytt emblem, nye nyrer og nye lykter/grill i fanger. Interiør er helt og pent, har en avtale på Bodø Bilpleie om å få renset setene, da skulle dem blir som ny, er litt småflekker på dem. Oppgradert anlegg, med 5,5'' focal frontsett og 4'' focal høytalere i taket bak. Ble tatt storservice på 212000km, da ble coupefilter, dieselfilter, oljefilter, luftfilter, olje på motor, vifte-reim, ac-reim, løpehjul og kjøleveske++ Sist service var på ca 220000. Ønsker helst å bytte i en E36 325i coupe, men kan være interisert i annen bmw også. 49000,- men åpen for bud. Har desværre ingen bilder av bilen når den er ren. Nylakkerte felger med nye emblem Interiør er helt og fint Veldig skittent i motorrommet på bilde Bilde fra i sommer
Elliott Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 det er en compact ja:-) Da er jeg ikke interisert desværre
Yoshi E28 Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 okei, takk for svar likevel, er like god plass te passasjer i den som i de andre e36, eneste det er mindre bagasjerom:-) gå inn på mine innlegg og kikk på den, den er ganske pen:-) ikke like kjip som de andre compacter som er for salg:-)
Elliott Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 okei, takk for svar likevel, er like god plass te passasjer i den som i de andre e36, eneste det er mindre bagasjerom:-) gå inn på mine innlegg og kikk på den, den er ganske pen:-) ikke like kjip som de andre compacter som er for salg:-) Har vært i kontakt med deg før angående denne før faktisk. Er ikke noe i veien med bilen, er bare at jeg ikke liker designet på karosseriet
Elliott Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Var på eu-kontroll, måtte bytte bremseskiver bak og 2 bærekuler foran og stramme håndbrems. Deler er bestilt å blir byttet såsnart det annkommer så bilen blir eu-ok før ett eventuelt salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå