bjorntore Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Har du innstegslistene enda? Ca pris?Raymond svart deg på pm
bjorntore Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Har du dette?- Begge microbryterne til bagasjeluke, touring - Viskermotor til samme type som over viskermotor har jeg ikke... men mulig jeg enda har mikrobryterene,dette må jeg få sjekke opp
kabeldeigen Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Innstegslister, passer til touring?...bilderPris? hei ja dem er tatt ut av en touring. send meg nr ditt pr pm så sender jeg deg bilde Fikk aldri svar på mail. Noen mulighet til å legge ut bilder her?
Nabon Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Handlet antenneforsterker og et interiørpanel og handelen gikk helt fint!Noe problemer med forsendelse ,men kun postverkets feil. Så denne karen anbefales det å trygt handle fra! :)
Hammerz Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Kan du måle nøyaktig lengden på rollo? Om den passer til E53 (x5), er jeg interessert i den svarte med netting. Forslag til pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå