sigvald Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... tm#1937266 17" Kreuzspeiche-Verbund II 42 ægte splitfælg 8X17 M. 245/45/17 (original BMW) Varenummer: 36111094377K Vurderer et slikt sett til min e39 touring, som har noe erfaring/kjennskap til disse? Finner lite info når jeg søker. Jeg synes felgene ser veldig fine ut, men rart det ikke er andre som har disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_88 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg har slike i 8" og 9,5" x18. Grunnen til at det er så få som har slike er vel at de er svært sjeldne. Den ene felgen min ble ødelagt, brukte nesten et halvt år på å finne en ny. Å da måtte jeg kjøpe et helt sett. Dette er som du ser orginale BBS felger og ble levert på noen få utgaver av E34, E39 og E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Litt merkelig at ikke flere har dem da, er dette kanskje noe nytt i beholdningen til Schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_88 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Tviler på det er noe nytt. Disse har vært i salg andre steder lenge. Det som gjør at det er så få som har disse er nok pris. Rondell D58 er nesten helt like men til en helt annen pris. Du får 8x18 og 10x18 med dekk til ca samme pris som disse 8x17. Dekkene som følger med her er vel ikke av den dyreste sorten heller. Så det er, som med mye annet, prisen som avgjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå