ChristofferGrøtan Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Heisann tenkte å lage en liten tråd om bygget mitt.. Specs: Motor m50b25 turbokit fra JDM performance RFL dump Megasquirt 2 med 3bars mapsensor Arp bolter til topp mls toppakning bredbåndslamda turbotimer Understell: k-sport coilover k-sport 356 bremsekit div powerflex interiør: k-sport bøttestoler 2stk Momo drift ratt hvite skinnseter bak. Bilen er originalt en E36 coupe, 93 mod. med m50b20 vanos. kjørte vell i 3 mnd før jeg ble lei.. så kjøpte et turbokit sto et par dager uti gården å prakket, så var bilen klar for prøvekjøring, mangla bare og fylle olje. hadde ikke olje den kvelden, så ble med en kompis ute istede. kom hjem et par timer senere, gikk forbi bilen, syns noe var rart.. d var ingen intercooler der.. sjekket videre. var heller ingen turbo å se. framfanger, grillramme og en god del verktøy var også borte.. sykt demotivere og sette bilen sammen i original stand.. så kjørte jeg 2 mnd til, før jeg gikk til innkjøp av en e34 525.. rev ut motor med en gang, og nå skal den inn i e36'n med turbo Noen bilder av bilen fra i fjor sommer:
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 nå har jeg og en kamerat leid oss verksted, så får gjort litt mere nå. målet er å ha bilen klar til ACR Noen bilder fra dagens skruing: kjøpte v-max coil over april i fjor. værste dritten jeg har vært borti.. allrede er det lekkarsje på alle dempere.. så srkrudde av dritten i dag, mens jeg venter på k-sporten motoren som skal inn bå skal det tenkes på vekt ! så disse er til salgs sånn står den for øyeblikket løftebukk er et must, rop ut om noen vet av en rimelig en i trøndelagsområdet Måtte lage nytt motorfeste da d kom iveien for turboen Ojetur sånn står bilen nå løftebukk er av interesse ! rop ut om noen skal selge en rimelig en VIP plassen Retur trenger ikke 100 kg i bagasjerommet disse er til salgs da var dritten av no more
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Da er hjulene til salgs ! kun kjørt med 5 mnd. helt nye dekk bak. MYE dekk igjen framme kom med bud 7cm kant bak, 5 fram
Are. Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Tøft prosjekt, begynner å bli en del turbo e36'ere fra trøndelag innpå her nå
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Tøft prosjekt, begynner å bli en del turbo e36'ere fra trøndelag innpå her nå Takk, ditt og hehe, ja, men d e jo flott d !
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Pris på felgene? vil ikke gå nå under 6000 da det er nye dekk til 3000 på de bak
OLEZZ Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Går ut ifra du har satt returen i blokka på det ene bildet. Hvordan blir det ettersom turboen er nede? Blir ikke det litt høyt?
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Går ut ifra du har satt returen i blokka på det ene bildet. Hvordan blir det ettersom turboen er nede? Blir ikke det litt høyt? det stemmer. nei, det blir perfekt med grenrøret mitt, turboen sitter rimelig høyt. blir en fin "nedoveerbakke" har en ekstra turbomanifold som jeg skal prøve og modde for toppmontert. får se om jeg får det til, sinnsykt trang framme i disse bilene
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Helt konge bil kompisen din har hehe, 323 GTR som peaker 2,1 bar er brukbart ja men han er dreven på å bytte girboks for å si det sånn
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Felger solgt? ripe fri? har felgene enda, og de er ripefrie. kun brukt på vei i 3 mnd
ChristofferGrøtan Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Blir bra dette grøtan ja, gleder meg til å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå