SmTrading Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Hvor mye ligger slike komplette motorer på i pris? E36 Hva trengs? Vet at understell o.l er selvfølge for evt godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Beste er å kjøpe en komplett E36 M3 fra england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Kun dash og styring som ikke er lik fra Høyreratt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 lednings nettet p`motoren g`r andre veien.. har hjernen p`andre siden.. ellers er det vell kunn tannstage som er forsjell:s Men har hoert at det er lettere à fà det godkjent ombygd fra en "lik bil" altso en venstre styrt en.. og skal det bygges over pà coupe, kjop en coupe, skal det flyttes over til sedan, kjop sedan.. men dette kan jeg ikkje bekrefte da jeg kun har hatt orginale biler til vei bruk! Banebilen hentet jeg alt fra en engelsk 3.2 à flyttet over pà en norsk 316. Brukte tannstaget fra 316, ellers er alt bare à sette rett pà! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå