Gå til innhold

Vurderer salg av Startech baklamper og Sota DE til E30

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag! Jeg har solgt e30n min å kjøpt E28, så da trenger jeg å koste på den også, så vurderer jeg desverre å selge startech lampene og Sota de'ene mine om jeg får det jeg vill ha for de.

Startech lampene er ikke strøkene vill jeg si. det er et feste på baksiden som er knekt, ene bolten der, men jeg mener å huske at jeg har den delen enda, så det er eventuelt bare å plastsveise, har ingen betydning på utseende og funksjonen.

Sota DE'ene er fra E30 facelift, og plastikken rundt er skjært på midta fordi innerlyktene har vært brukt på en E28 engang i tiden, eller er lyktene strøkene å ser såvidt brukt ut.

Jeg har ingen bilder som er bra atm, så om jeg får noen som er seriøse og virkelig vill ha lyktene så tar jeg nye bilder.

ord5klk92aq5o632o7qa.jpg

yqfot88qwlebr2vajsno.jpg

ms9tkygxfbeqy90mswmy.jpg

Jeg har foresten en 885 topp med schric kam liggende, usikker på gradene. Men kan også selge dette også om noen er interessert? er bare toppen å kammen, ikke ventiler og slik.

Så har jeg en Getrag girkasse som er fra en 325 preface motor. Skal være tight å fin, aldri prøvd den selv.

Så har jeg også en orginal M-tech I vinge til E30 som jeg kan selge om noen gir et greit bud ;)

Skrevet

Du får by , ja , på en måte, selve plastikken er delt i to, men er limt sammen igjen da, men ene er sprukket igjen fordi de tørket ikke skikkelig før jeg tok borti de. Men det vises ikke, å de er fullt brukbar da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...