numbet Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei. Jeg har nå gått til innkjøp på en BMW 316i 99/00mod. Her står nå en uorginal cd-spiller i som ikke er av ypperste kvalitet. (sto kasett i før) Den har mulitfunksjonsratt, så vil gjerne ha det til å virke igjen. Har mulighet til å kjøpe en orginal cd-spiller for en relativt billig penge, men lurer på om den passer i min bil da bilen er fra 99/00 og spilleren er fra 04? (fra en e46 selvsagt) Er det vanskelig å lage aux inngang til den? Håper på svar. Mvh Numbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
numbet Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Ingen som vet om en orginalspiller fra 04 passer i en bil fra 99/00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
numbet Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg kan svare på mitt eget spørsmål. Det var selvsagt PnP. Den passet som et skudd og multifunksjonsrattet virker igjen. Men, radioantennen passet ikke. Finnes det noen overganger til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå