Kimmey Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Hei er ute etter en E36 320i coupe/sedan. Helst EU-godkjent og i områdene rundt Telemark, Aust-agder og Vest-agder. Tenkte meg en prisklasse mellom 20-25.000 kanskje.
TMarki Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Hei har en 320i sedan fra 1991 som jeg vurderer og selge. jeg har kjøpt inn noen nye karosserideler som skjermer og M3 styling kit (front bak og side) og ellers så kjører bilen greit er ikke mye ulyder som jeg kan høre ingen når den er i gang men en liten en jeg er litt usikkerpå når den står på tomgang. den er utstyrt med automatgir som ikke er otimalt men hvis du trenger deler tror jeg denne passer godt det er kun 2 problemer jeg kan tenke på det ene er at den står i haugesund det andre er at jeg må ha litt mer en 25k på grunn av at jeg kjøpte den for 35 og litt ekstra for stylingen bilen er EU godkjent og kjører godt står også et bra anleghg i det som kan følge med uten pristillegg jeg ønsker egentlig 33k for den grunnet stylingen og anlegget som garantert er verdt 5k nå. er ikke sikker på om jeg skal selge den fordi jeg har blitt så glad i den men hvis du er interresert så ta kontakt mail: toreerher@hot....com tlf: 47311753
Kimmey Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Nei dessverre. Har lite lyst på Automat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå