Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

det er sikkert ikke så mye på toppefekt, men vil tro du får bedre respons i og med att det blir mye bedre flow i innsuget. så lever jo motoren ett mye bedre liv når den får like mye luft pr cyl. men du får vel plassproblemer med ett slik innsug og med kompressor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditta her e heilt steike sjukt!:D skal du skru på torsdags kveld? send mej en pm!:P er på kurs i trondheim, og skal heim på torsdags kveld, og kunne veldi gjerne tenkt meg å stoppet å kikket litt?:) Send meg en pm om du har tid til et kjapt besøk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bygd om cooleren på innsugsia. flytta den og lengre frem. ble enklere og dra røra da. ikke ferdigsveisa enda.

mi79jagzycgxtytx86n3.jpg

8mvacmdfduu95ytfrbml.jpg

"litt" Grovt bent som skal bli downpipe :)

7r8126bnvg6emtremudk.jpg

Og det har blitt ny tank. 40l.

szsfwqia1ls16ac8reba.jpg

Så har jeg bestilt meg stående pedalboks som kommer iløpe av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helrått ut :)

Tank fra Torshov? Isåfall anbefaler jeg å bytte ut lokket med et fra Summit Racing f. eks. Det lokket som står på der er ræva kvalitet, så det sprekker osv. rundt så du ikke får på/av lokket igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helrått ut :)

Tank fra Torshov? Isåfall anbefaler jeg å bytte ut lokket med et fra Summit Racing f. eks. Det lokket som står på der er ræva kvalitet, så det sprekker osv. rundt så du ikke får på/av lokket igjen..

plasten smelter :P kompis har bytta 4 lokk i fjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven fint det blir :)

Grovt rør fra turbo! Blir det samme dim hele veien?

Snart gang på bunnpanne bygging? Spent på og se løsningen din der :)

Takk for det=)

Vist du tenker på eksosen så blir det 5" downpipe og 4" resten.

Skal begynne med bunnpanne snart ja. Kommer bare til og rette opp sumpen og gjøre den litt større. så blir sila på oljepumpen retta opp.Skal du og kjøre rettstilt?

Fikk gjort litt igjen da. sveisa ferdig cooleren. Så nå er rørgatene ferdig, blir bare 2 stk slangeskøter på hele systemet. da slipper jeg trykkrør som spretter av. Så nå er det grenrør neste!

hcasq8vwll0rboaxvu95.jpg

wt36jzzu51x9zwp3wcem.jpg

f51vzowd84axkfov258c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...