Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Dere å mye trykk og sore turbos. :^o

Er for unge til å forstå bedre ennå vi vettu :wink:

He he, godt det er noen som tøffer seg enda. :applause: Å godt at 2jz din får svi nå :^o

Huff ja, spent å se. Skal vel klare samme effekten, men er redd jeg må trykke på mer for å klare det :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint motorvalg :D

Jeg støtter herr Lindgren om liten turbo med langt register og mye kjørbarhet. For min del hadde jeg gått for kompressor, det har imponert i e46 mange ganger og det bør det absolutt funke i e21. Men dere JAAS-gutta svikter nok ikke denne gangen heller uansett turbostørrelse, dere har det med lage gromme biler om utgangspunktet er gammel Volvo eller diverse tysk brukskunst 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten uppdate her da. Var på gatebil i helga og fikk kjørt mye med m3n. Funka som bare det hele helgen. måtte bytte en plugg og sveise en sprekk i bakstillinga bra kommer en film fra oddis eterhvert av litt strabasiøs kjøring :) . Dette ga meg mye motivasjon til og få ferdig e21n. Så i kveld demonterte jeg s54n. og heldigvis så alt fint og bra ut. om denne motoren har vert under vann har den ihvertfall ikke tatt skade av det. så nå blir det bestilt cp stempler til org borring og h-profil råder fra ppf.+ rådelager, toppakning og div små snacks fra gs. ble seff ingen bilder i kveld heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...