BTK-530 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei. Fikk melding på display i bil om å sjekke oljenivå på motor i dag da jeg skrudde av motoren. Og i den forbindelse så var nivået på minimumsstreken. Startet bilen igjen bare sånn litt for kos og tenkte at jeg kunne sjekke litt under oljepåfyllingslokket for kondens o.l. Til min store forskrekkelse i det jeg tok av lokket så kom det en godt merkbar knatrelyd (stein i blikkboks som ristes). Skrudde på lokket igjen og den ble borte. Noen som veit hva dette kan være for no?? -Har hørt at det skal være et sug i motoren når man tar av oljepåfyllingslokket. Holdt en sigarett over og røyken blåste bort?? Merket ikke noe når jeg holdt hånda over heller.. Prater vi om gåen topppakning her eller?? -2002, E39 3.0Dat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 vis luden er vekk er d vel ikke no problem men prøv å bytt veivhusfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå