kjellke Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei, som sikkert noen vet. Har jeg begynt på ett Lotus super Seven prosjekt som jeg leter etter nye nav fremme til, leter etter biler/nav som har øvre nedre bærekule. Er det noen som har noe erfaring og kan komme på biler som har Øvre nedre bærekule? Altså 2 bærekuler, en oppe å en nede. På forrhånd takk. Skal legge ut bilde når jeg får tatt så dere ser lettere hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er vel ikke riktig forum å spør om dette vel? Redigert tittelen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Vw boble med balljoint forstilling har det, men det er ganske spinkle spindler da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Leter etter sk. Double Wishbone Suspension hvis jeg forstår deg riktig? Honda Civic fra -88 vet jeg har det hverfall, visstnok den første småbilen produsert i stor skala som var utstyrt med dette. Honda gikk senere vekk fra dette igjen pga kostnadsbesparelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Litt usikker selv på hva jeg er på utkikk etter hehe, men skal prøve å ta bilde av delen i morgen. Tusen takk for svar til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Volvo amazon og 140 serie har vel dette og det meste av gammel us ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Vet du om Volvo 140 har samme boltsirkel som 240? Altså 5x108? Da det er en volvo bakaksel jeg skal bruke hadde det vært ypperlig om matchet. Evt hvor det kan gå ann og få kjøpt noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Det er samme boltsirkel på 100 og 200 serie ++ mange andre Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Tusen takk for hjelpa folkens. Fant ut av det, Spindler og Nav fra Volvo 140 er nå bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn9990 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Volvo amazon og 140 serie har vel dette og det meste av gammel us ford. Det er fordi volvo har Dana bakaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Kanskje litt bedre emnetittel slik at man slipper lese den for å finne ut hva som ble besvart? Man skulle tro folk har skjønt til nå at tråder ikke slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg