Gå til innhold

Kompressor på e46 323


aleck
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt på en ess kompressor til min bmw 323 :)

Noen av dere som vet hvilket trykk disse motorene klarer med ganske god driftsikkerhet?

Går det ann å skaffe andre reimhjul til ess skrukompressorene?

Bør jeg fjerne vanosen?

Hadde vært fint om noen kunne gi meg tips :)

Aleksander Langåker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på en ess kompressor til min bmw 323 :)

Noen av dere som vet hvilket trykk disse motorene klarer med ganske god driftsikkerhet?

Går det ann å skaffe andre reimhjul til ess skrukompressorene?

Bør jeg fjerne vanosen?

Hadde vært fint om noen kunne gi meg tips :)

Aleksander Langåker

0,55 bar er vell det du bør lade på en motor hvor komp ikke er senket. Vanos trenger du ikke fjerne da ess mapper dette med vanos

bytte hjul går ann, men går jo utover drift sikkerhet og da må den vell re-mappes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på en ess kompressor til min bmw 323 :)

Noen av dere som vet hvilket trykk disse motorene klarer med ganske god driftsikkerhet?

Går det ann å skaffe andre reimhjul til ess skrukompressorene?

Bør jeg fjerne vanosen?

Hadde vært fint om noen kunne gi meg tips :)

Aleksander Langåker

0,55 bar er vell det du bør lade på en motor hvor komp ikke er senket. Vanos trenger du ikke fjerne da ess mapper dette med vanos

bytte hjul går ann, men går jo utover drift sikkerhet og da må den vell re-mappes ?

Takk for svar :) Planen var faktisk å hente en brukt ess kompressor til helga, denne skulle ifølge eier lade 0,55 bar. Kompressoren er til en m54b25, men bør vel passe fint på min m52b25tu, eller kan det være det blir problemer med softwaren til ess med tanke på at den er mappet til en m54?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på en ess kompressor til min bmw 323 :)

Noen av dere som vet hvilket trykk disse motorene klarer med ganske god driftsikkerhet?

Går det ann å skaffe andre reimhjul til ess skrukompressorene?

Bør jeg fjerne vanosen?

Hadde vært fint om noen kunne gi meg tips :)

Aleksander Langåker

0,55 bar er vell det du bør lade på en motor hvor komp ikke er senket. Vanos trenger du ikke fjerne da ess mapper dette med vanos

bytte hjul går ann, men går jo utover drift sikkerhet og da må den vell re-mappes ?

Takk for svar :) Planen var faktisk å hente en brukt ess kompressor til helga, denne skulle ifølge eier lade 0,55 bar. Kompressoren er til en m54b25, men bør vel passe fint på min m52b25tu, eller kan det være det blir problemer med softwaren til ess med tanke på at den er mappet til en m54?

du må nok mappe opp på nytt , da det er to helt forskjellige systemer i m54 og m52tu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...