Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen så kan hjelpe meg hvor jeg søker opp diff nr på diffen for å finne ut hvilken diff det er osv. hvilket nr skal jeg se etter? (Det som henger på en liten metal pinne så er 315 8201)?

Skrevet

Det er nr på metallplaten som definerer diffen ja. Der ser du også utveksling. Mener også det skal være en bokstav der. Hvis det står en S skal det være sperre diff :wink:

Skrevet
Noen så kan hjelpe meg hvor jeg søker opp diff nr på diffen for å finne ut hvilken diff det er osv. hvilket nr skal jeg se etter? (Det som henger på en liten metal pinne så er 315 8201)?
Det er nr på metallplaten som definerer diffen ja. Der ser du også utveksling. Mener også det skal være en bokstav der. Hvis det står en S skal det være sperre diff :wink:

Viss det er en innpresset stjærne før og etter nummeret på den lille metallplata som henger på kardangen så er det en diffrensial sperre på den:-)

Skrevet

mener også at det ganske sikkert er utveksling på 3.15 på mangen av di difdrensialene som Bmw har ,,,ein kanon god sperre som jeg har selv :-)

Skrevet

JA Å SÅ LENGE DET ER BARE TALL DER SÅ ER DET IKKE DIFFRENSIALSPERR PÅ AN :-((

mIN BEGYNNER PÅ S Å DET JØRR VELL ALLE JEG HAR SETT (S 323 631) PÅ METAL PINNEN .vISS DET IKKE ER SÅ ER TALLENE NOE SÅNT SÅ DETTE (323 1012) ,PS DI TO HAR SAMME UTVEKSLING.DET ER ET NUMMER TIL SOM STÅR PÅ VENSTRE SIDE AV KARDANGEN (+GF+201194)

Skrevet

DI 3 FØRSTE SIFFERENE SIER UTVEKSLING.

Skrevet
så du har 3.23 utveksling med sperre ;) men igjen har jeg aldri hørt om 3,23 utv men

Hallo jeg harv 1.15 på min jeg og ,,,men siden du vett koss ein regner ut dette så kan du sikkert dela det med oss andre og:-)

1.15 hva betyr det å 323 og???

Skrevet

skal ikke behøve å regne ut noe. det som står på plata er utvekslinga.. men er du i tvil kan du jo bare merke alle hjula og vri og telle =)

Skrevet

M43 316 og 325 TD Automat har utveksling 3,23

Noen av disse har utv.

320-3.45

325-3,15

Alle disse er ut fra E36

Dette er fra manuell gear men har sikkert avvik

Har også prøvd å spore opp diff med sperre utv. 3,45 til 320 E36 men har aldri funnet at dette eksisterer orginalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...