Patrick92 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 ønsker og kjøpe rute til førerdør til en e34 med elvindu. Ønsker også å kjøpe smale 16" felger noen som har dette kan dere si ifra! holder til i hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hei Jeg har ett sett Borbet 16" lettmetallfelger med Toyo piggfrie vinterdekk (som kan kjøres med) jeg skal selge. Har desverre ingen anelse om de vil passe din bil, de har stått på en BMW 120d (og er samme størrelse/bredde/innpress som de originale BMW 16" som kommer med bilen. Du må nesten finne ut selv om de passer. Bud mottas, men selvsagt ikke skambud jeg har det ikke så travelt med å selge de. Mvh Cato ønsker og kjøpe rute til førerdør til en e34 med elvindu.Ønsker også å kjøpe smale 16" felger noen som har dette kan dere si ifra! holder til i hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick92 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 HeiJeg har ett sett Borbet 16" lettmetallfelger med Toyo piggfrie vinterdekk (som kan kjøres med) jeg skal selge. Har desverre ingen anelse om de vil passe din bil, de har stått på en BMW 120d (og er samme størrelse/bredde/innpress som de originale BMW 16" som kommer med bilen. Du må nesten finne ut selv om de passer. Bud mottas, men selvsagt ikke skambud jeg har det ikke så travelt med å selge de. Mvh Cato ønsker og kjøpe rute til førerdør til en e34 med elvindu.Ønsker også å kjøpe smale 16" felger noen som har dette kan dere si ifra! holder til i hedmark jeg tenkte på å kjøpe noen billige skrapfelger egentlig, typ stålfelger da jeg skal ha ispigg på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå