TheErdal Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Jeg har en liten oljelekkasje rundt oljefilterhuset. Tenkte det måtte være pakningen mellom huset og blokka (delenr. 11421709800), så byttet denne i går uten hell. Ser nå at det er den delen av huset som ligger "over" pakningen som lekker. Spørsmålet blir dermed om flere har hatt samme problem før, og hva var syndebukken? Pakningen på den plastsylindern mellom blokka og huset (delenr. 11421709513) var like hel, men kan det ha vært denne? Det tar litt tid å bytte disse delene, siden man må av med så mye for å komme til, så lurer på om noen har løsningen? Hadde vært fint å slippe å gjenta denne prosessen veldig mange ganger! Takker for all hjelp! PS. Har bilder hvis dere ikke skjønner hvilken del av oljefilterhuset jeg mener. Her RealOEM.com er direktelink til de akutelle delene (det kan være del 5 på illustrasjonen som er syndebukken).
Bonden Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Jeg har ofte byttet hele oljefilterhuset siden det er så mye jobb å plukke av og på flere ganger,da følger plastsylindern med.
TheErdal Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Ok. Pris på slikt da? Og hadde du samme problem før du byttet? Og løste det seg?
Tom999 Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Jeg betalte 8500kr for skift av oljefilterhuset på bmw 316i 2000modell...
TheErdal Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Takk for svar! Må da være andre løsninger enn å bytte hele huset? Ingen som har bytter bare den plastsylinderen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå