bmmww1 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 vert å skrud litt i dag, er så kjekkt å skru nor alt bare detter på plass, fått på plass pedallene å noen litt lavere fjører. i måro blir det bergen å hente ein ny bil slik at eg får meg eksos å hvite på bilde får skinn.. bilder kommer seinere i kveld da eg har fått knipsa noen av panseret som bruker utruli lang tid på å ruste.
bmmww1 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 i dag blir det litt maskering å grunning der det mangler farge, å motering av panseret!
bmmww1 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 noen så veit kor eg kan få kjøpt senke skåler? gidder ikke betale mye for coilovere nor eg nesten ikke har betalt noe for bilen.
bmmww1 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 i dag har da bilen fått skinn baksete, sota lamper fremme, xenon, så om noen har noen senkedempere fremme til salgs så sei i fra, får ikke fjører som senker nok så her blir de vinkelsliperen;)
bmmww1 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 ja, får takbylene i måro å fikk xenon til alle lys i dag så er de bare å snikre takgrind i tre å beise den, er bare eit sånt billiprosjekt!
VegarVS Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 hehe, men det er moro! du skulle jo gjort alt dette på ei boble også
bmmww1 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 m5 stolene kommer jo aldri så blir nok noen bøtestola med justerbar rygg. så må eg bestilla nye xenon lys til grøftalysa. men trenger sårt noen 70mm fjøre fremme, om noen har de så hadde de vert digg:)
VegarVS Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 m5 stolene kommer jo aldri så blir nok noen bøtestola med justerbar rygg.så må eg bestilla nye xenon lys til grøftalysa. men trenger sårt noen 70mm fjøre fremme, om noen har de så hadde de vert digg:) sjekka fjører med partsandretards eller ?
bmmww1 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 nei har ikke de, trur eg tar vinkelsliperen igjenn;)
bmmww1 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 da har eg vert så heldig at m5 stolane er sendet, så bra ut på bilde, men eg ga 900per stol så veit ikke eg. bilder kommer
sharkthebark Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 dette høres kult ut, skal bli kult og se ferdig resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå