KalleCow Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Hei folkens Skulle legge lyd kabel igjennom kontakten i døren på bilen min. Etter jeg hadde gjort det lyste airbag lyset. Dette er på passasjer siden og har airbag i døren. Har tatt av kontakten før uten at det har skjedd. Men Jeg tror jeg startet bilen en gang når den ikke sto sikkelig i. Må den kanskje resetes da? Noe med efaring?
vidar73 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 hvis du husket å koble fra batteriet først skal det ikke kunne skje noe galt
2000Touring Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 hvis du husket å koble fra batteriet først skal det ikke kunne skje noe galt Tipper han er rimelig glad for å høre dette etter at tabben er gjort Om du har carsoft kunne du jo bare prøve å slette feilkoden da. Uten at jeg har prøvd det, så vil jeg anta at bare man får slettet feilkoden så fungerer det som det skal igjen.
KalleCow Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Jeg har ikke noe sånn mulighete til å koble meg på med noe instrument og få resatt den. Men lurte på om kanskje det var tilfelle her, at den må resettes. Må vel in til BMW får og få gjort det?
2000Touring Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Jeg ville som sagt prøvd med Carsoft eller lignende først. Det må jo være noen i Bergensområdet som har Carsoft som kan gjøre dette for deg. Hvis ikke må du krype til korset og og få BMW til å gjøre jobben. En ting du kan prøve, noe jeg tviler på at virker men er verdt et forsøk(gratis), koble fra batteriet en stund og koble på igjen - se hva som skjer...
KalleCow Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Er det en vis tid? tok den av i går og ventet i rundt 2 min. Da resatte klokken og annet seg bare, men ikke den. Carsoft kjenner jeg ingen som har. Så da må jeg vel krype til bmw da...
2000Touring Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Vet ikke hvor lang tid som evt er riktig, har lest på forumet at noen snakker om en halv time. Tror ikke det vil virke på airbag. Kan du ikke bare lage en ny tråd å forspørre om noen i Bergen kan hjelpe deg med Carsoft el. lign.? Kan jo være at noen gidder å hjelpe deg
KalleCow Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Det var en fantstisk ide! Det gjør jeg
KalleCow Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 For folk med samme feil som meg. Så gjør Autoteam for 300kr i Bergen. Bmw Jæger skulle ha 1200kr for jobben! Der måtte du ha time og alt, men på Autoteam kunne du bare stikke innom også fikset de det der og da. Helt faktastisk. Håper ikke andre får samme feil. Jeg har lært leksa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå