Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bra du har pågangsmot :) har en del rustsveising framfor deg ser jeg :)

Men ett tips, ta løs rørene ned fra takluka di og se om de er tette, hadde rust på min på samme plass, og da fant jeg ut att rørene ned på bakkant var tett så vannet rand over kantene i taket innvendig og rant bakover i taket og ned i bagasjen.

Og enda ett tips om du vil unngå rust i kanalene i framtiden, legg om røra ned fra takluka i framkant så den går ut i hjul buen foran, for det BMW har gjort feil på prefacelift er att de har lagt røra rett ned i kanalen på noen biler, sånn att vannet skal renne ut i glipene i kanalen, men de blir fort tette.

Men lykke til med prosjektet :)

Skrevet

Jøss, du har å gjøre på fremover !! Hvor holder du på med bilen? Har kanskje et sett med 9x16" felger for salg i løpet av sommeren om du er intr..

Skrevet

ja de selger hele hjulhus, men vist du skal bytte det selv har du å holde fingrene i, for det er veldig mye jobb å bytte disse, må fjerne innersjerm'en og sikkert yttersjermen. samt det er jo bærende konstruksjon så er endel stress med det og.

men lykke til :)

Skrevet

Jess.. Skal gjøre det ! Hehe, sett rusten E30 før ;) Du får heller si fra når du går lei/gir opp prosjektet og selger som delebil til meg :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...