bmwp0wer Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 uppdate skal ikke gjøre noe annet før all rust er vekk så når den er vekk så bli det lakk skal prøve å få tatt bilder
Haakjin Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Så hvordan ble det med denne da? Slutt å henge deg opp i feil og tabber folk gjør, vær heller litt posetiv...
minigris Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Åjøø, Håkon.... Ser d ut som det var ment negativt eller? ble jo ikke noe mere updates å hørte at han solgte noen deler, men har ikke fått hørt om den er vraket eller ikke, beklager mitt spørsmål!
Haakjin Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Åjøø, Håkon....Ser d ut som det var ment negativt eller? ble jo ikke noe mere updates å hørte at han solgte noen deler, men har ikke fått hørt om den er vraket eller ikke, beklager mitt spørsmål! Du vet godt va som skjedde med denne Du har nokk sagt det til vedkommene oppi trynet hans flere ganger ;p Men du er unnskyldt ;p
minigris Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Viste at den var alt for rusten til at d ble bil igjen ja, Men som med alle andre bilene hans, så ble de jo stående ei stund ;p Å hørte ikke noe mere om at den var kommet til Metalretur
Haakjin Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Viste at den var alt for rusten til at d ble bil igjen ja, Men som med alle andre bilene hans, så ble de jo stående ei stund ;p Å hørte ikke noe mere om at den var kommet til Metalretur Jepp , beklager Terje :s Off, syk i hauet æ ;p
minigris Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Ja d hadde jeg Men hva har det med spm mitt å gjøre da? Lurte bare på om du fortsatt hadde karoseriet stående, eller om d er hiva?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå