Marius;) Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Sjekker interressen på denne e30 da.. 316 i vognkort, med meget stort potensiale!? Senkesett e36 325 understell 99% rustfri:) slitent intriør men brukanes å sitte i Det er ikke motor i bilen, hadde (har) store planer om den ikke skulle bli solgt.. jeg har faktisk ikke peiling på hva dette er verdt? Trenger ikke selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 ca pris? Jeg har faktisk ingen aning:P jeg vil jo også beholde den selv så jeg ser hva slags bud som kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 20 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 20 ? Det er ihvertfall notert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hvordan bremser osv er det? Hva er gjort bak for å få 5 bolt osv? Kan du ikke ta bilder inni, under panser osv da ? Du har vel en minste pris du selger for vel ? Så kan du skrive høyeste bud over. Får lettere mere for den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Har e30 bil og e36 325 hjuloppheng liggende. Går det å bygge em e30 med abs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 svarer for marius jeg. det er koplett 323 ti compackt bakstilling på bilen. e36 325 spindler foran med kw coilover, m3 3.2 bærearmer og eksentriske foringer. ang pris osv har han ikke tenkt så mye enda. han sku knipse noen bilder etterhvert. er litt treg pga militæret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 ja få opp bilder, dette er jo et prosjekt jeg er intresert i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå