Tommen325 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Har da en 1988 (org. 320) E30 som er bygd om til turbo. Motor: 1986 mod M20B25 KKK 24 turbo med extern Turbonetics evolution wastegate. 2,5'' rørgate med 600*300*76 Intercooler. Justerbar proggresiv BTR 1-1,4. Dobbel toppakning og ARP bolter på toppen. Oljeretur fra turbo sveist inn i bunnpanna. Turbosmart vee port dumpventil. Turbosmart boost controller. Auto gauge oljetrykk/ turbotrykk/ prosport bredbåndslambda. Karosseri: 88 mod facelift. Gule koni dempere bak (originale fremme) Apex fjærer som senker 60/40 Eksentriske poly foringer på bærebroer framme. Recaro førerstol og Cobra passasjersete 4 punkt belte i begge stolene Drivverk Getrag 260 kasse. 325 mellomaksel og 325 sperrediff. (store typen) Bilen er ikke strøken karosseri messig. Er en del som bør gjøres. Positivt er at det er svært lite rust på den. Er også EU godkjent til 2012. IKKE godkjent med turbo og 325 motor!! Er som sagt ikke strøken og en del som burde gjøres, men har stort potensiale, kanskje da mest som banebil. Er bare å ringe/ sms/ PM for info. Tlf : 41514711 VURDERES kun solgt og selges ikke for skampris. Bud over 30 tusen blir vurdert. Kommer masse bilder i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 hvor holder du til ? Bodø by. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 kan du si hva som må gjøre med den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Vell det er jo ingen utstillingsmodell. Det er mer et påbegynt prosjekt. Er fult kjørbar. Noen små rustflekker i karosseriet er det. MEN svært lite rust i forhold til nesten alle andre e30'er jeg har lest om på dette forumet. Eneste som er en del orntlig rust i er takluka. Takluka har jeg en ny liggende men den er ikke lakket i bilens farge. Motorn er en 1986 mod hvilket er før facelift og bilen er facelift, så det må flyttes en del pins i motorkontakten for at man skal få varmeapparat, el speil samt turteller og gjennomsnittsmåler. Har ikke gjort dette fordi jeg ikke er 100% sikker på hvor di skal flyttes. Gulvmatta er fjernet og asfalt platene i bilen er tatt ut. Er ingen rust i gulvet heller. : ) Er litt oljelekasje på retur slangen til turboen og bunnpluggen. ( dette holder jeg på å fikse nå) Bilen blir som sagt beholdt om jeg ikke får rett pris. Har veldig lyst å beholde bilen selv men med tanke på prioriteringer av pengebruk osv. så vet dere hvordan det ender! Bilen er eu ok til 2012 men skiltene er hos biltilsynet for oppevaring slik at jeg slipper forsikring osv. Hvis noen er interisert er det bare å kontake meg på 41514711 eller sende meg PM. Skriv gjerne her på tråden også! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 post litt flere bilder a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 post litt flere bilder a Jepp. Må få lant meg et kamera hos en kompis. Skal prøve å få det gjort iløpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå