KalleCow Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Hei hei Noe med carsoft i Bergens området som kan hjelpe meg og resette Airbag lyset mitt? Tok av kontakten i døren på bilen og starten den. Etter det har det lyst, (Smarte meg). Det er en BMW 320DT (E46) Modell: 2000år Tlf: 97 14 73 24.. etter kl 4 er jeg ledig i hverdager.. Hadde vært helt fantastisk om noen kunne hjelpe meg
2000Touring Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Har du fått hjelp eller er det ingen som gidder å hjelpe deg? Trodde bergensfolket var behjelpelige jeg - Tar jeg feil eller? PS! Sikkert lurt med et telefonnummer...
KalleCow Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Nop, det ser dårlig ut. Sikker ingen som har et sånn program. Jeg fant en dupeditt på nette som jeg kan kjøpe. Men det er litt dyr. Biligere en BMW skal ha, de tok 1200kr på Jæger i Bergen (helt vilt). Så er det jo om det er bare og resette da, litt dumt og kjøpe en sånn også fikser det ikke problemet. Duppeditt: http://www.finnfeil.no/index.php?main_p ... ucts_id=10 Kan jo være andre verstedet, har ikke forhørt meg.
2000Touring Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Dette er dårlige greier! Vedder på at det er en god del i Bergensområdet som har Carsoft el.lign. Du får ta deg en tur til Kongsberg så skal jeg hjelpe deg med en gang Tror de fleste verksteder kan slukke slike lamper(ikke helt sikker) - lykke til!
KalleCow Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 hehe, Det kunne jeg. Men kanskje litt langt og Kjøre uten airbag
2000Touring Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Airbagen er der fortsatt For å opprettholde sikkerheten blåser vel alle airbagene dersom airbaglyset lyser, og man kræsjer(?). Rent bortsett i fra om det er en reell feil på airbagsystemet.
///MPower Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 eg har carsoft, men kan ikke hjelpe deg før på mandag envt. ring meg på 47887937 så kan vi avtale nærmere om det er interessant. mvh Remy
KalleCow Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Det hørtes interessant ut. Skal se hva klare, kan evt ringe deg på mandag om ettermiddagen da om det passer. Og til andre som har samme problem eller gjør samme feil. Så sa Autoteam i Bergen at de kunne fikkse det for 300kr. Så det skal være en smal sak. Det var bare og komme oppom også gjorde det de det der og da. Men tid er penger, så jeg skal se. Du hører sikkert i fra meg på mandag:)
KalleCow Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 hehe Lurte om du kanskje hadde funnet drivern til programmet? Har ennå ikke fått fiksa det
///MPower Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 heheLurte om du kanskje hadde funnet drivern til programmet? Har ennå ikke fått fiksa det fant ikke den driveren, så må ha en pc med com port da tydeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå