Gå til innhold

Noen i Bergen Som Har Carsoft Som kan hjelpe meg? BMW 320D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Noe med carsoft i Bergens området som kan hjelpe meg og resette Airbag lyset mitt? Tok av kontakten i døren på bilen og starten den. Etter det har det lyst, (Smarte meg).

Det er en BMW 320DT (E46)

Modell: 2000år

Tlf: 97 14 73 24.. etter kl 4 er jeg ledig i hverdager..

Hadde vært helt fantastisk om noen kunne hjelpe meg :D

Skrevet

Har du fått hjelp eller er det ingen som gidder å hjelpe deg? Trodde bergensfolket var behjelpelige jeg - Tar jeg feil eller?

PS! Sikkert lurt med et telefonnummer...

Skrevet

Nop, det ser dårlig ut.

Sikker ingen som har et sånn program. Jeg fant en dupeditt på nette som jeg kan kjøpe. Men det er litt dyr. Biligere en BMW skal ha, de tok 1200kr på Jæger i Bergen (helt vilt).

Så er det jo om det er bare og resette da, litt dumt og kjøpe en sånn også fikser det ikke problemet.

Duppeditt: http://www.finnfeil.no/index.php?main_p ... ucts_id=10

Kan jo være andre verstedet, har ikke forhørt meg.

Skrevet

Dette er dårlige greier! Vedder på at det er en god del i Bergensområdet som har Carsoft el.lign.

Du får ta deg en tur til Kongsberg så skal jeg hjelpe deg med en gang ;)

Tror de fleste verksteder kan slukke slike lamper(ikke helt sikker) - lykke til!

Skrevet

Airbagen er der fortsatt :wink:

For å opprettholde sikkerheten blåser vel alle airbagene dersom airbaglyset lyser, og man kræsjer(?). Rent bortsett i fra om det er en reell feil på airbagsystemet.

Skrevet

Det hørtes interessant ut. Skal se hva klare, kan evt ringe deg på mandag om ettermiddagen da om det passer.

Og til andre som har samme problem eller gjør samme feil. Så sa Autoteam i Bergen at de kunne fikkse det for 300kr. Så det skal være en smal sak. Det var bare og komme oppom også gjorde det de det der og da.

Men tid er penger, så jeg skal se. Du hører sikkert i fra meg på mandag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...