Kaino Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 noen som vet om 12'' tommers kasser til e-36 cab ? eller har tegninger elns. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Jævlig vansklig å bygge i en bmw cab.Om det er e36 eller e46,har ingenting å si,er vansklig. I mitt tilfelle så ble det 2x8 rf i custum kasse..Skal bytte til L7 8 kicker iår i kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 nå har jeg en Alpine-r 10'' passoer greit, men var på utkjikk etter en dobbel kasse, må jo være en plass man kan få kjøpt sæ nokka sånt. for mye arbeid å bygge en kasse selv, som ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Tar jeg ikke helt feil.Så er det 28cm fra golvet i bilen bak til cab boksen.Du finner ingen ferdig kasse med høyden der..Og da må du lage en kasse selv.Asså bygge kassen innover mot coupen,og ha en 12 tommer på utsiden,ikke under cab boksen.Men da har du iallefall ikke noe plass baki,noe det er lite fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hva er å anbefalle da? sub inn i "ski" hullet, eller at subben peker bakover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 akkurat det kommer jo litt an på hvilke sub man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det passer med en kicker L7 8-10 tommer i skiluka.Så kan du bygge en kasse til den som ikke er store kassen.Jeg skal det i caben min iår.Har nå RF 2x8 i kasse nå,helt ok.Ikke noe voldssom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 10" eller 12" ,1stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krix Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... -3-Series/ kanskje denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 den der vakke dom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Den var nice den der ja. Men hvor plassere forsterkeren? Skru den fast i seteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 det er jo god plass bak seteryggen så en film på youtub der den monterte d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå