M30bXx Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 hei har ett sett gule hella lykter til e34 som jeg vurderer solgt for rett pris, men helst byttet mot sorte DE + mellom legg fra deg, eller noe annet morsomt til e34 kom med forslag. de er ikke som nye, men i bra brukt stand. disse er tross alt noen år gamle mvh remi lund
kevine30 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 bumpibump pris du har tenkt deg? en kompis skal ha gule lykter til e34 sin sjø
M30bXx Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 hbo 2000kr pluss frakt, om jeg liker budet, ellersj, bytte i sorte de lykter, makita drill, makita polerings maskin, gode høytaler kabler feks. må absolutt ikke selge disse. men selges for rette bud mvh remi lund
M30bXx Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 bilder kan taes, men dette er vanlige e34 lykter med smil, som er gule, ikke noe annen forskjell.. så ikke noe å ta bilde av igrunn.. bump om du er seriøst intresert så send en pm med ett bud, så skal jeg nok finne ett bilde til deg.
KKise Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Jeg tror de fleste vil ha bilder av lyktene i sin helhet samt bilder hvor glassene osv synes godt for å bestemme slitasje / steinsprut osv. Lite tips bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå