Margarus Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=44&t=172454 her er di aktuelle felgene. Melber felger alle 4 felgene er hele. di er litt slitt men fult brukbare me litt pleie blir kjempe fine felger til fks e28 8x16. står 225 55 16 dekk på nå , dem er gammle og slitte. alle senter lokk og skruer følger med. kom med bud \ bytte. befinner seg på karmøy send mail om interesse m_leirdal@hotmail.com
Margarus Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 ingen som vil piffe opp sin oldscool bmw me disse her ?
SST Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Hei. Har du tenkt deg noen minstepris på disse? Jeg kan gjerne slenge inn et bud, men greit å vite sånn ca hva du tenker deg
Margarus Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 SST skrev: Hei.Har du tenkt deg noen minstepris på disse? Jeg kan gjerne slenge inn et bud, men greit å vite sånn ca hva du tenker deg hei jeg hadde tenkt meg en 1000 lapp for alle 4 felgene
SST Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Ok. Da tar jeg de gjerne Problemet er bare hvordan man skal få fraktet de. Post er vel ett alternativ....har du mulighet å sende? Kan også høre med en kompis som driver fraktselskap om han har forbindelser på den kanten. BTW: Er det bilde av de aktuelle felgene som du linket til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå