marius.hj Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Ix'n fikk lagt opp ny strømkrets til bensinpumpa tidligere da det var ett brudd som lå der og skurret. Og etter dette har den ikke villet over 3000rpm, hvis jeg ruser motoren kan jeg komme opp i nesten 4000. har byttet fordelerlokk og rotor, og lamdasonde. lurte litt på LMM, men er usikker da jeg ikke får den over 3500 når jeg kobler fra lmm heller. Noen som har hatt dette problemet med M20 motoren?
marius.hj Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 ingen som har peiling på kårr feiln kan ligg?
marius.hj Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 kommer bensin fram til motor, men kan se ut som om det ikke kommer inn i syl. byner å lure litt på det er dysene som ikke åpner. Må få tatt en diagnose over helgen tenker jeg. hvis ingen har et kjempetips å komme med?
Riberto Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Vet at tenningsfølerne på girkassa(clutch-huset) kan lage kluss så M20 ikke starter, men siden du har tenning er det vel kanskje ikke dem. Off topic, er det bror din sin gamle?
marius.hj Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Det va ett ledningsbrudd på +-ledningen te bensinpumpa, å ett relle som ikke e som det ska. Så no starter å går den, men kutter bensintilførsel ved ca 3000 rpm. Så får fikks det en dag også sikkert, men no blir det bytting av bærearmer, kasterstag å foringer i forstillinga på e34'n.
kje Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Ingen lekasjer noen plass? Hadde en bensinlekasje like ved innsuget på min m50b25 da jeg hentet den, og det resulterte i at jeg ikke kom over 5000 o/min. ...det kan altså virke som din m20 ikke får tilstrekkelig mengde bensin.
marius.hj Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Det er ikke noen lekasjer, har byttet både slanger og rør hele veien. både trykk og retur. Og jeg har egentli liten tro på att det er lmm, så jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal lete lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå