Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg stoppa i stad kom det en rar lyd, hørtes nesten ut som en støvsuger, i fra høyre side forran på bilen.. måtta ta av batteriet for at den skulle stoppe, men starta like herlig igjen når jeg satte på batteriet.. nå starter den heller ikke.. noen som vet hva dette kan være?

Hørtes ut som en vifte el no sånt som ikke vil skru seg av..

Skrevet

har stått med minuspolen av en stund nå, å kommer opp i dashen det taggete tannhjulet, som indikerer at det er no feil på kassa.. den starter i det minste.. men kan det være no vifte i forbindelse med det?

Skrevet

det er jeg faktisk veldig usikker på, jeg mente ikke det skulle være noe vifte tilhørende kassa altså. så det var litt merklig, men hvor ca kommer lyden fra ?

Skrevet

Kan det være vifta til AC? Den er jo elektrisk og vil høres ut som en "støvsuger". Den har en giver som gjør at den starter og hvis denne har hengt seg vil jo vifta forsette å gå :?:?:

Skrevet

du hører vel tydelig om det er AC vifta som står å sviver, han må lokalisere lyden sånn halveis hvor det kommer fra, først da er det lett å finne ut hva det kan være :) sleng opp et bilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...