hao Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Motoren er en M50B20TU eller M50B25TU og har enkel vanos Dette kan du se av peilepinne er bak innsug mot M52 som forøvrig hadde enkel vanos og erstattet av M52TU i 1999 da med dobbel vanos og begge har peilepinne foran innsug Sjekk bilder og opplysninger her http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_M50 Den som tviler er nok nødt til å korrigere wikipedia
///Naitsirk Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Motoren er en M50B20TU eller M50B25TU og har enkel vanosDette kan du se av peilepinne er bak innsug mot M52 som forøvrig hadde enkel vanos og erstattet av M52TU i 1999 da med dobbel vanos og begge har peilepinne foran innsug Sjekk bilder og opplysninger her http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_M50 Den som tviler er nok nødt til å korrigere wikipedia Aff..ere mulig
///Naitsirk Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Okei..Skjønner ikke at jeg gidder å hele tatt bry meg , men folk gidder jo faen ikke høre For det første.. M50 har oljepåfylling BAK på motor. M52 har forran. Begge er enkelvanos. M52TU som kom i 9/1998 fikk dobbel. Første m52 som ble produsert kom med sølv deksel på Vanos og oljefilterlokk. Akkurat som m50 , dem som trur man kan se på fargen på deksel og oljefilterlokk for å se forskjell må tro om igjen. Skal sies at det virkelig ikke er mange slike motorer som er produsert, men dette er en av dem. Innsuget er også her m52 her..og samme er gasspjeldet. Oljepinnen står bak på alle m52 enkelvanos og m50 i e36. Jeg gidder ikke korrigere Wikipedia, nok av nisser å rydde opp etter der.
TDV Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 stakkars deg:P de kann ikkje vere enkelt å vere deg:P
hao Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Ok,Ok,Ok, Skjønner deg nå. Avbildet motor er en M52 dobbel vanos med peilepinne foran mens M52 singel vanos har peilepinne bak Hvorfor sa du ikke det med en gang da
hao Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Når jeg sier bildet, er det wikipedia sitt. DET er en M52 TUB som er dobbel vanos Trådstarter har singel vanos M52 OK http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:M52TUB25.jpg Alle happy nå ja
Snake____1 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Okei..Skjønner ikke at jeg gidder å hele tatt bry meg , men folk gidder jo faen ikke høre For det første.. M50 har oljepåfylling BAK på motor. M52 har forran. Begge er enkelvanos. M52TU som kom i 9/1998 fikk dobbel. Første m52 som ble produsert kom med sølv deksel på Vanos og oljefilterlokk. Akkurat som m50 , dem som trur man kan se på fargen på deksel og oljefilterlokk for å se forskjell må tro om igjen. Skal sies at det virkelig ikke er mange slike motorer som er produsert, men dette er en av dem. Innsuget er også her m52 her..og samme er gasspjeldet. Oljepinnen står bak på alle m52 enkelvanos og m50 i e36. Jeg gidder ikke korrigere Wikipedia, nok av nisser å rydde opp etter der. + 1 Godt noen gidder! Mange irriterende påfunn, hehe
bmw530i Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 jeg har misforstått litt greia med M maskinene. så satt meg til å lese i går kveld så føler jeg har kontrollen nå lett å misforstå det der. kommer jo noe nytt heile tia
JTS77 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Okei..Skjønner ikke at jeg gidder å hele tatt bry meg , men folk gidder jo faen ikke høre For det første.. M50 har oljepåfylling BAK på motor. M52 har forran. Begge er enkelvanos. M52TU som kom i 9/1998 fikk dobbel. Første m52 som ble produsert kom med sølv deksel på Vanos og oljefilterlokk. Akkurat som m50 , dem som trur man kan se på fargen på deksel og oljefilterlokk for å se forskjell må tro om igjen. Skal sies at det virkelig ikke er mange slike motorer som er produsert, men dette er en av dem. Innsuget er også her m52 her..og samme er gasspjeldet. Oljepinnen står bak på alle m52 enkelvanos og m50 i e36. Jeg gidder ikke korrigere Wikipedia, nok av nisser å rydde opp etter der. + 1 Godt noen gidder! Mange irriterende påfunn, hehe + 2 Skjønner ikke at folk som egentlig ikke forstår seg på motorkoder og vanos tør svare i en sånn tråd. Hvis en ikke er sikker og skal hjelpe en som ikke vet, blir alt bare surr. Kan i mange tilfeller hjelpe med ett søk og lese seg litt opp før en poster. Bimmers er ett utrolig godt sted å lese seg opp på bmw og sånn bør det forbli. Veldig mange kunnskapsrike folk her inne. Måtte bare...
rookie Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Okei, så jeg har en 320 m52 motor altså ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå