Gå til innhold

E12 528 1977 mod selges må rekne med litt arbeid på den

Eirik nils
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt BMW E 12 528 bilen sviver å går an å kjøre med men trenger litt rust sveising og lakk,det er helt nye calippere å bremse skiver både foran å bak,ell speil og andre detaljer som gjør den til en kjekk bil,reg første gang 27.05.77,sist det var skilt på den var 2007-2008,har også den orginale owner`s handbook til bilen,dette er ikke en bil jeg må selge men den står bare dær lixsom så viss nogen ser syn på å gi litt for an,for å så fixsa så selges den kr??????????????

Da jeg tok bildf2t41rvqwb9cibsuh71s.jpg

f2t41rvqwb9cibsuh71s_thumb.jpgocddywluq09gl01lklf7_thumb.jpgli87i38pobprpbsv7na2.jpge18uskay2jwssvzfa7y7.jpgli87i38pobprpbsv7na2.jpg794a9uaqsfa8wsp9i66m.jpg794a9uaqsfa8wsp9i66m_thumb.jpgotjrvgr7m6cy1wm2gyu6.jpgotjrvgr7m6cy1wm2gyu6_thumb.jpgnsvfjl3c499ad39h5scn.jpgnsvfjl3c499ad39h5scn_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg de utenom, så tar jeg resten for 2 lapper.

Den sto til salgs i April, til 5000kr. Jeg var da og så på den.

Jeg husker fra den gang at jeg noterte: Standard M30B28 med original enkelforgasser (altså ingen 528i, men kun 528), masse kjeks og store hull i begge innerskjermer bak mot bakseterygg. Masse sparkel på A og C stolper, bakskjerm, tak, frontplate og frontruteramme

VELDIG matt og stygg lakk, mest sannsynlig har det vært Resedagrün-metallic en gang. Så spraybokslakkert ut flere steder.

Noen av trelistene i interiøret var greie. Det var kappet hull i taket og ettermontert uoriginal takluke, greit taktrekk (sett bort fra hullet til den uoriginale takluka), så ut som at dørtrekkene var fine også. Interiøret er i beige og så ut til å mangle baksete. Mulig det finnes, men det sto iallefall ikke i bilen.

Jeg tviler på at det er blitt bedre, om den har stått ute siden April.

Budet mitt er i aller høyeste grad realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vett at den e verdt ein del iorden .men driver man med lakkering av bil hele dagene kvelden og helgene + en del biler som kjøpes å selges hele veien så blir det liten ti,får vente til jeg eg pensjonist heller,for jeg selger den ikke for noen få tusenlapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...