Eirik nils Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Vurderes solgt BMW E 12 528 bilen sviver å går an å kjøre med men trenger litt rust sveising og lakk,det er helt nye calippere å bremse skiver både foran å bak,ell speil og andre detaljer som gjør den til en kjekk bil,reg første gang 27.05.77,sist det var skilt på den var 2007-2008,har også den orginale owner`s handbook til bilen,dette er ikke en bil jeg må selge men den står bare dær lixsom så viss nogen ser syn på å gi litt for an,for å så fixsa så selges den kr?????????????? Da jeg tok bild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Byr 2000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazerlasse Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hvor befinner den seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Hvor befinner den seg? Randaberg like utenfor Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Byr 2000kr. tror eg hadde fått mer for di 4 nye calipperene !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Selg de utenom, så tar jeg resten for 2 lapper. Den sto til salgs i April, til 5000kr. Jeg var da og så på den. Jeg husker fra den gang at jeg noterte: Standard M30B28 med original enkelforgasser (altså ingen 528i, men kun 528), masse kjeks og store hull i begge innerskjermer bak mot bakseterygg. Masse sparkel på A og C stolper, bakskjerm, tak, frontplate og frontruteramme VELDIG matt og stygg lakk, mest sannsynlig har det vært Resedagrün-metallic en gang. Så spraybokslakkert ut flere steder. Noen av trelistene i interiøret var greie. Det var kappet hull i taket og ettermontert uoriginal takluke, greit taktrekk (sett bort fra hullet til den uoriginale takluka), så ut som at dørtrekkene var fine også. Interiøret er i beige og så ut til å mangle baksete. Mulig det finnes, men det sto iallefall ikke i bilen. Jeg tviler på at det er blitt bedre, om den har stått ute siden April. Budet mitt er i aller høyeste grad realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 VISS INGEN SER SYN PÅ AN SÅ E DER NOKK AV PLASS PÅ LÅVEN ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Sett bilen i stand selv. Denne kommer du til og få mere for enn om du selger den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Vett at den e verdt ein del iorden .men driver man med lakkering av bil hele dagene kvelden og helgene + en del biler som kjøpes å selges hele veien så blir det liten ti,får vente til jeg eg pensjonist heller,for jeg selger den ikke for noen få tusenlapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 har du en pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningvel Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 3000 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 3000 kr.. nei an bler ikke solgte for d ,bilen står inne har det fint å tørtPS startan i dag bare te å trykka påknappen så e an i gang:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 4k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 intrisert å selge i deler? so. f.eks den front fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 intrisert å selge i deler? so. f.eks den front fangeren? Hei Nei tar ikke deler fra bilen å selger,ikke enda vertfall. MVH Eirik nils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå