Batista2 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hvordan kan man legge inn bilder på Bimmers? Tenkte å legge ut bilder av min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 legg ved fil og lade den opp så kopierer du lenken som står på venstre side og legger det inn i texten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hvordan kan man legge inn bilder på Bimmers?Tenkte å legge ut bilder av min bil... Du kan jo begynne å poste under rett emne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batista2 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Takker for svar! Joa, det skal jeg gjøre. Ser det plager deg veldig tonyku! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg